Saturday, August 24, 2013

Isabel Henn ~ “The silverplatinum Flame” is ready now! :) – “The silverplatinum Flame” ist nun fertig! :)

silverplatinum ray
I am happy to announce that my new personal blog “The silverplatinum Flame” is online now. There I will only blog the messages I receive from the Divine Mother and maybe some articles about my healing work. There is a button for those who request a healing from me. My soul inspired me these last days to this more personal way to publish the messages of the Mother and the Mother asked me to copy all her messages into the new blog so that all visitors can find and read them more easily.
Sirian Heaven will continue and I will share here not only my own messages but as usual messages from other sources and interesting articles.
I invite you all with joy to visit and follow my new blog, like you visited and follow Sirian Heaven.

Here is the link to the new blog:
Ich freue mich ankündigen zu können, dass mein neuer persönlicher Blog “The silverplatinum Flame” nun online ist. Dort werde ich nur die Botschaften bloggen, die ich von der Göttlichen Mutter erhalte und vielleicht einige Artikel über meine Heilarbeit. Dort ist auch ein Button für diejenigen, die eine Heilung durch mich wünschen. Meine Seele hat mich in den letzten Tagen zu diesem mehr persönlichen Weg inspiriert die Botschaften der Göttlichen Mutter zu veröffentlichen und die Mutter hat mich gebeten, all ihre bisherigen Botschaften in den neuen Blog zu kopieren, so dass Besucher sie leichter finden und lesen können.
Sirian Heaven wird bestehen bleiben und ich werde dort weiterhin nicht nur meine eigenen sondern wie gewohnt auch die Botschaften anderer Kanäle und interessante Artikel mit allen teilen.
Ich lade euch alle mit Freude ein, meinen neuen Blog zu besuchen und ihm zu folgen, so wie Ihr auch Sirian Heaven besucht und folgt.
Hier ist der Link zum neuen Blog:

No comments:

Post a Comment